Pages

Thursday, May 27, 2010

budak baru belajar...

haiii name gua ejam...br u je nk stat menulis blog...seblom nie ade gak niat,tp xtau nk buat cm ane...lg pun seblom nie gua xade laptop sendiri,so susah la ckit....hmmm name penuh guaaaa...ishhh xyah tau la erk...korang sure suke dgr gua membebel kn,dr nk tau sape gua sebenar nye...gua xsuke publisiti murahan nie...cewah...hehehhe...tp gua akan cete ckit la sal kehidupan gua,dari masa ke semasa erk...hmmm umur gua br je masuk 23 tahun,br nk belajar menaip blog ni ha...nape gua nk taip blog,hmmm entah,gua rase tempat yg best gua nk merepet ,rase nye kat blog je kot...tp merepek gua,ade teselit nilai2 murni..korg ingat gua minat x menulis or mengarang??hmmm gua sebenar nye xsuke menulis,coz gua memang kureng bab2 nk menulis nie...tp skang nie gua rase cm bez la plak...k la geng,gua cete ckit sal gua erk...gua org pahang,mak gua from indonesia,fuh korg nk tau mak gua nie mmg cewek yg cute glr,cute tau,bkn glr...ye la mak gua punye la putih,cantik n tinggi lampai lg tue...ramai yg nk pikat mak gua,tp abah gua jugak yg dpt...hmmmm abah gua plak,anak jati pahang...org nye hitam manis,kacak,baik hati,seorg abah yg memahami anak2 nye...n abah gua br je meninggal 28/09/2009...gua rase sedih glr...coz,ktorg 1 family rase da hilang tempat begantung..tp hidup ktorg harus ktorg terus kn...gua anak sulung dr 7 adik beradik...2 gurls n 5 boys...skang gua tempat dorg begantung...gua keje pun,xla bez sgt,tp alhamdullillah la,gua bleh tangung n ktorg hidup secara sederhana...hmmm xpe la,semua nye dah di takdir kan..gua trima dgn redha...semoga roh abah aman di Sana...amin

1 comment:

  1. jgn segan....jgn malu,jom la geng ngan gua,budak baru blaja....

    ReplyDelete