Pages

Thursday, May 27, 2010

MiMpi LaGi!!!Haaa PaNtaNg oRg2 TuA!!!!



adoi semlm gua mimpi....mimpi kene kejar ngan ular da...hmmm sebut sal mimpi kene kejar ngan ular,org dulu2 ade ckp ,klu kt mimpi ular kejar kt,ini bemaksud kt akan di pinang org...hmmm sejauh mane bende nie bleh di percayai erk...itu klu org yg blom bekhawin,mimpi cm 2,kire orait la tue,yg anak dara tua or anak teruna tua sure la suke n bleh di trima akal ...tp klu org yg da berkhawin plak cm ane????klu lelaki,sure la suke nye bukan main lg...gatal dia tahap gaban nyer...n klu umur nye da 62...da terase 26 la plak...wah nie berita yg baik buat org2 lelaki yg tua yg punye perasan mude,gara2 mimpi di patuk ular...hehhehe ...hmmm pade istri org plak,haaaa cm ane 2....sape nk jawab...mane bleh gurl kawin 2 dlm 1 masa...heheh xpe la,itu org tua2 dlu punye pendapat...kt yg muda nie juz kena petahan kn ape yg telah di tetap kn...ha sebut sal org2 tua nie...korg ade dgr sal pantang larang org tua2 dlu x??salah 1 nye adalah,time memasak anak dara di larang menyanyi di dapur....haaaa mesti korng pernah dgr kn...hehehe dorg ckp,klu nyanyi kat dapur sambil memasak,anty korg dpt suami tua...haaaaa ape pendapat korg??...pd gua la,gua nie suke pikir ikut logik akal tau,gua xsuke nk beban kn kepala gua ngan bende2 yg rase nye xla susah sgt nk pikir kn...gua angap dorg ckp cm tue sebab....dorg takut korg nyanyi time masak tue,air liur korg tesembur2 kat dlm masakan n bl korg syok sgt menyanyi anty korg lupe plak masuk kn garam...ahhahaha so ape rase rase ngan korg nye masakan??? rase nye klu bg tikus mamam pun,sure dorg da mati keracunan makanan.klu kucing tgk korg nyanyi plak,sure dia da tegolek2 gelak kn korg..ye la suara da macam mak2 panggil anak2 dorg blk umah.melalak2 time memasak..heheh so ade logik akal gak la,dgn menakut2 kan kt anak2 dara dorg nie...hehehe so yg menyanyi kat dapur tue,pikir2 kan la...senar nye banyk lg yg gua tau sal pantang larang org2 tua dlu2 kala...tp xpe la,lain kali plak gua cete....gua nk gi masak maggie jap...lapar la plak...ape2 yg korg nk tambah,nk ikut merepek ngan gua,korg juz comment je ngan...anty kt same2 bincang sal nie lg...hehehe k papai....

No comments:

Post a Comment